Klachten en garantie

Garantie Happy Bakers

Happy Bakers probeert er altijd voor te zorgen dat de producten in top staat bij de klanten af te leveren. Het kan voorkomen dat een bestelling toch niet aankomt zoals het hoort tijdens transport of iets transporteur waardoor u aanspraak kunt maken op de Happy Bakers garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten over Happy Bakers

Het kan altijd voorkomen dat er bepaalde dingen niet gaan zoals uw gewend bent van ons. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@happybakers.nl

Komen wij er niet gezamelijk uit, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptat accusantium doloremque laudantium. Sed ut

Follow Us Now
De waardering van www.happybakers.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.8/10 gebaseerd op 1203 reviews.

Winkelwagen

Winkelwagen

Your Cart is Empty

Terug naar de shop