Retourneren Happy Bakers
Voldoet het product niet aan zijn verwachtingen of is er iets mis mee (beschadigd of verkeerde levering?), Mits u aan de voorwaarden van het retourneren voldoet kunt u dit binnen 14dagen aan ons aan te geven.
Gebruikt U svp voor het gebruik maken van retourneren dit onze contact pagina
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@happybakers.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Ruil- en retourneer voorwaarden Happy Bakers
- De volgende voorwaarden gelden voor het ruilen of retourneren:
- Retourneren of ruilen kan uitsluitend binnen 14 dagen na afleverdatum.
- Er is niet geprobeerd een eventueel gebrek te herstellen.
- Het artikel zit in de originele verpakking.
- Je bent zelf verantwoordelijk bij beschadiging en/of verdwijning van het artikel tijdens het retourproces, retourneren is op eigen risico.
- De verzendkosten voor retourneren zijn voor eigen rekening
- Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan heb je geen recht op geld terug.
- Alleen ongeopende producten kunnen worden geretourneerd
Hoe kunt u Happy Bakers producten retourneren?
Meld je retour aan door een mail te sturen naar:info@happybakers.nl
Vermeld daarbij het volgende in je mail:
- Volledige Naam
- Adres
- Ordernummer
- Product(en)
- Reden van retour
Garantie Happy Bakers
Happy Bakers probeert er altijd voor te zorgen dat de producten in top staat bij de klanten af te leveren. Het kan voorkomen dat een bestelling toch niet aankomt zoals het hoort tijdens transport of iets transporteur waardoor u aanspraak kunt maken op de Happy Bakers garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten over Happy Bakers
Het kan altijd voorkomen dat er bepaalde dingen niet gaan zoals uw gewend bent van ons. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@happybakers.nl